Logo BSU

Просмотр "Главное управление науки" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 155 - 174 из 11529 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2016Ethical hacking and social engineering. Legal ways of protecting businessМакаревич, В. А.
2019Ethnocentrism in Intercultural CommunicationTishkevich, A.
2018Europeanisation of business: are we witnessing the creation of the new common European culture?Malkevich, V.
2016Event-маркетинг: проблема дефиниции основных понятийГорелик, М. Г.
2021Exclusive or Inclusive? Where the gender category is movingKarpinskaya, А.
2019Extraterritorial application of the international covenant on civil and political rightsIvanova, A. A.
2004F-голоморфная секционная кривизна флаговых многообразийСакович, А. С.
2019Fake news and vague laws: are anti-fake news laws an effective remedy or a fake solution?Rusak, A.
2018Fake news phenomenon: social media surveySidortsova, E. A.
2017Fallacies in consumer credit advertisingGeshtaryova, L.; Pavlyukovich, K.
2015Fashion brand: role of image in fashion marketingFetisova, A. R.
2013Features of economic terminological expressions in the english languagegSukhodolskiy, Artyom
2016Female leaders to remove gender biasКоваленко, Я. А.
2013Feminism in business cultureБеленькая, Я.; Викторчик, Е.
2018Forensic linguistics: psycho-linguistic issues of “extremist text” examinationPavlyukovich, B.; Tihonchenko, M.
2018Formation of intercultural communicative competence through teaching the national style of communicationDrobushevich, A.
2015Franchising as a key to success in businessЛавникевич, В. О.
2014Franchising as a model for doing businessФоменок, Н.
2017Franchising as a special way of doing business in the Republic of BelarusTrostyanko, P. A.
2015Frauen in der politikБелова, Д. В.