Logo BSU

Просмотр "Главное управление науки" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 145 - 164 из 11529 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2015Einwanderungsland DeutschlandХодаковская, Ю. В.
2021El turismo digital en los tiempos de la pandemiaKrel, U. K.
2023Embaixada da República Federativa do Brasil na República da Bielorrússia como instituto diplomacia public (2011-2022)Tkachuk, K. I.
2023Empirical analysis of employment in China during Covid-19Yu ZiQing
2021Empreintes de la Pandemie: comment la covid-19 a-t-elle marque la langue?Astapchuk, R. G.
2018En vitrysk bild av svenskarnaKernadze, N.
2021Enfoques de Bielorrusia y España para la reforma de las naciones unidas: rasgos comunes y diferenciasLuzan, D. V.
2016Enforcement of arbitral awardsKazlouski, A. V.
2016España y la ciudadanía de la Unión EuropeaМисюкевич, Ю. Ю.
2015Estereótipos sobre a língua portuguesaMedvedeva, E. A.
2016Ethical hacking and social engineering. Legal ways of protecting businessМакаревич, В. А.
2019Ethnocentrism in Intercultural CommunicationTishkevich, A.
2018Europeanisation of business: are we witnessing the creation of the new common European culture?Malkevich, V.
2016Event-маркетинг: проблема дефиниции основных понятийГорелик, М. Г.
2021Exclusive or Inclusive? Where the gender category is movingKarpinskaya, А.
2019Extraterritorial application of the international covenant on civil and political rightsIvanova, A. A.
2004F-голоморфная секционная кривизна флаговых многообразийСакович, А. С.
2019Fake news and vague laws: are anti-fake news laws an effective remedy or a fake solution?Rusak, A.
2018Fake news phenomenon: social media surveySidortsova, E. A.
2017Fallacies in consumer credit advertisingGeshtaryova, L.; Pavlyukovich, K.