Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/114302
Title: Маркетинговые стратегии транснациональных корпораций в условиях глобализации
Other Titles: Marketing Strategies of Transnational Corporations in the Globalization Process
Authors: Малашенкова, Ольга Фёдоровна
Маркварде, Анастасия Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2015
Publisher: МОО "Развитие"
Citation: Журнал международного права и международных отношений. — 2015. — № 1
Abstract: В статье рассматриваются современные стратегии выхода на зарубежные рынки глобальных корпораций на микроуровне. Состояние глобализации на сегодняшний день еще очень далеко от полного исчезновения национальных границ и барьеров. Авторы анализируют, каким образом компании могут использовать преимущества от глобализации для интернационализации международных операций и форм заграничной деловой активности.= The article is about modern global market entry strategies of corporations on the micro level. The current state of globalization is far from the disappearance of the national borders and barriers. The authors analyze how companies can use globalization advantages to internationalize their business operations and set up their business abroad.
Description: Раздел "Международные экономические отношения"
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/114302
ISSN: 2072-0521
Appears in Collections:Журнал международного права и международных отношений. — 2015. — № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
malashenkova_makvarde_Journal2015_1.pdf290,5 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.