Logo BSU

Просмотр Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 5057 - 5076 из 109260 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2014T-odd correlations in (n, γγ)-, (n,αγ) – and (n,fγ)-reactionsTchuvil'sky, Yu. M.
10-дек-2012T-неинвариантная оптическая анизотропия и гиротропияБарышевский, В. Г.
июл-2012TACIT vs EXPLICIT: почему производители вступают в явный сговор?Тарасов, Владимир Иванович; Драгун, Николай Петрович; Ивановская, Ирина Викторовна
2008Tail index estimation for ARCH(l) process with heavy-tailed errorsSon, L. H.; Komarov, I. I.
2010Tail properties of Pearson statistics distributionsFilina, M. V.; Zubkov, A. M.
2009Taking the Oral English Examination: Tips for StudentsДолгова, Анна Олеговна
2009Tales of mystery and suspense for students of EnglishТолстоухова, В. Ф.; Латыш, В. А.
2016Tariff Regulation in the Framework of Integration AssociationsBoltochko, Pavel; Болточко, Павел Иванович
2016Taxonomy list of hymenoptera visitors of cosmos bipinnatus inflorescences in BelarusTsybulko, D.
2015Teaching about religion at russian and estonian schoolsБлинкова, А. О.
2015TEACHING AMERICAN ENGLISH IN THE FRAMEWORK OF CULTURE PARADIGMЗайцева, В.А.
2015Teaching american english in the framework of culture paradigmЗайцева, Вера Александровна
апр-2012Teaching business english through fictionСадовская, Екатерина Юрьевна
апр-2016TEACHING BUSINESS STUDENTS TO USE THE CIRCLE OF AGREEMENTYaroshevich, Irina
2017Teaching english through video filmsКлимченко, С. Г.
апр-2016TEACHING STRATEGIES AIMED AT DEVELOPING STUDENTS’ LISTENING PROFICIENCY IN BUSINESS ENGLISH CLASSKhramtsova, Marina
2007Teaching Survey Sampling at University of TartuLepik, N.
2014TEACHING VOCABULARY AT PRE-INTERMEDIATE LEVEL IN LOWER SECONDARY SCHOOLSkrodzki, I.
2004Technique For The Hidden Transfer Of The Color ImagesReznik, I. A.; Sadykhov, R. Kh.
6-сен-2016Technique of Calculating the Gender and Age Scales of Real Consumer ExpenditureAgabekova, N.