Logo BSU

Browsing by Subject ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 30 to 39 of 924 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017The development of the Belarusian hotel industry: the strategies to improveКонончик, А. С.
2017The introduction of CSR in the tourism industryГорбат, О. В.
2018The Minsk City Card: building awareness of a new tourist productSmoley, V. S.; Tatur, P. S.
2013The perception of Minsk as a tourist centerПлаксина, Д.; Приходько, О.
2018The role of cultural attractions in tourism in SlovakiaGúčik, Marian; Marciš, Matúš
2013The structure and motivations of the volunteers working for large travel festivalCudny, W.
2015Trends im Tourismusbereich in DeutschlandМохань, А. А.
2016Unfavorable image of Belarus: delusion or realityГиль, Н. М.
2018Vergleichsanalyse touristischer dienstleistungen im Müritz-Nationalpark und im Nationalpark Braslaver SeenSaikowskaja, D.
2018Wellness-концепция в обеспечении эффективности деятельности персонала моно- и мультинационыльных компаний (на примере сетевых отелей «Хэмптон бай Хилтон»): аннотация к дипломной работе / Юрий Иванович Филлипенко; БГУ, факультет международных отношений, кафедра международного туризма; науч. рук. Хомич С. А.Филлипенко, Юрий Иванович