Logo BSU

Browsing by Subject ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 46 to 55 of 3614 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016Phenomenon of internet memesLysenko, E. N.
2016Pojmowanie własności – aspekty prawne i ekonomicznosocjologiczneKasperowicz, A.
2017Positive and negative features of the consumer societyDumcheva, A.; Emelyanova, V.; Bogdanyuk, E.; Korotkevich, A.
2011Post-soviet Belarus: the transformation of national identityТитаренко, Л. Г.
2013Postcrossing as a type of communicationГартунг, Е. В.
2011PR и реклама: социологическое обеспечениеЧерняк, Ю. Г.
29-Jul-2016PR И реклама: социологическое обеспечение №УД-2961/уч.Шифрин, А. Е.
16-Jul-2016PR-технологии в структуре деятельности современного предприятия: социологический аспект / Грицкевич Ирина Владимировна; Факультет философии и социальных наук, Кафедра социологии; науч. рук. Ю.Г. ЧернякГрицкевич, Ирина Владимировна
2017Probability of humanlike communication among virtual assistants – chat-botsTkachenko, S.; Lefanova, I.
2018Public Relations как инструмент коммуникативного взаимодействия в социуме: социальный аспектЛачинина, Татьяна; Чистяков, Максим