Logo BSU

Просмотр Темы ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 762 - 771 из 12111 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2022YouTube як спосаб выражэння грамадскай думкі моладзі: камунікатыўныя асаблівасці пляцоўкі ў сучаснай інфармацыйнай прасторыЦюцянькоў, М. С.
2022YouTube-канал раённага выдання ў дыялогу з чытачом (на прыкладзе газеты «Авангард»)Івашка, І. А.
2021Z mysla o przyszlosci. Osobliwosci wielowektorowosci partnerstwo w nowoczesnosci warunkiZalesski, Boris
2021Z naciskiem na wspolprace. Kronika miedzynarodowych interakcji w przestrzeni postsowieckiejZalesski, Boris
2023Zeit fur konkrete Losungen. Chronik der internationalen ZusammenarbeitZalesski, Boris
2021Zeit fur neue Chancen. Sammlung von ArtikelnZalesski, Boris
2022Zur Wahrung der StabilitatZalesski, Boris
2021Zusammenarbeit als Vektor der Entwicklung. Sammlung von ArtikelnZalesski, Boris
2006А суддзі хто? (Узровень прафесіяналізму ў публікацыях пра выяўленчае мастацтва)Багданава, Галіна Барысаўна
1995Аб асаблівасцях гумарыстычнай інтэрпрэтацыі ў дзіцячых выданняхВашко, П. П.